Thursday 30 May 2013

Cand Sunt...

Cu tine aerul imi pare mai curat
Cu tine sufletu-mi nu se umple de praf
Cu tine carul meu nu zace rasturnat
Cu tine buturuga e un lucru minunat

Cu tine rau augurul imi este imbunat
Cu tine ghinionul este strans incatusat
Cu tine tot trecutul imi pare razbunat
Cu tine sufletul-mi de panza-i maturat

Cu tine viitorul imi pare-acaparant
Cu tine urmatoarea secunda o imbrac
Cu tine nu exista niciun nor incenusat
Cu tine ploaia-i calda ca un dus revigorant

Cu tine vreau sa urc unde totul e cantat
Cu tine-aud doar note ce se-mbina cap la cap
Cu tine pot uita ca pot fi ingrijorat
Cu tine orice plan va fi bine inchegat

1 comments:

Alina said...

Welcome back!

Post a Comment

Things I Like

 
Copyright 2010-2013 Ganea Tudorel Lucilius. All rights reserved with Myows.