Friday 19 November 2010

Ieri Era Mai Simplu… (Lepidoptera)

Sunt ca nou
Am priceput esența acestui miraj
Sunt slăbit acum de greșeala făcută
Dar mă simt puternic și sigur de ce va urma
Mă voi întregi imediat
Mă voi ridica din acest pat de spital
Mă voi deplasa de aici pe picioarele mele
Mă voi curăța de orice păcat
Mă voi completa cu nenumărate bucăți
Mă voi transforma în ceea ce mereu am visat
Da, știu cât va fi de greu
Abia acum pricep
Ceea ce credeam până nu demult
Ceea ce vedeam în somn era simplu
Ceea ce părea banal și superficial
Ceea ce mă făcea să mă simt gol și impur
Abia acum înțeleg că sunt slab
Nici măcar nu am plecat de pe loc
Abia acum pot privi până sus
Către vârf
Printre zecile de obstacole
Printre primejdii și greutăți
Printre sutele de răni care mă vor contura
Abia acum sunt puternic
Acum că știu cât de mic sunt
Și cât de uscat
Și cât de impur
Și fără substanță
Și fără habar
Și fără o siguranță
Dar fără nimic de pierdut
Completat de dorință
Și de faptul că știu cine sunt
Că trebuie să mă descurc fără o hartă
Fără confortul dat de ignoranță
Fără o cale anume
Cu ochii pe punctul final
Și cu aripi
Cu aripi puternice
Sigure
Mari
Albe
Cu aripile mele

2 comments:

Miss T'ree said...

am avut parte de o lectura cum nu am avut de mult.imi place foarte mult stilul tau.
o singura chestie: nu este "comfort" corect?
:P

bine asta este mai putin important :)
Multa sanatate si la cat mai multe creioane tocite :)

PurpleTurtle said...

Nope, cu "n" este. M-am uitat și în DEX ca să fiu sigur, că mă speriasei. :)

Și mersi mult pentru urări. Mă bucură să știu că sunt persoane care chiar citesc ce scriu și că le place.

Post a Comment

Things I Like

 
Copyright 2010-2013 Ganea Tudorel Lucilius. All rights reserved with Myows.