Tuesday 16 November 2010

Un Nou Început (Lepidoptera)

Acum renasc din propria-mi cenuşă
Şi mă ridic spre cer bătând aerul cald
Sunt fabricat din noi fibre, substanţe
Iar sângele meu nu mai e roşu ci alb

Nu pot fi rănit sau culcat la pământ
Nimic nu mă poate atinge, privi
Iar poziţia din care privesc eu acum
Este cu mult deasupra celor ce-s vii

Mă simt ca un fulg legănat de curent
Îl las să mă poarte cum vrea printre nori
Uit pentru o clipă ce-am devenit
Mă pierd printre senzaţii şi printre fiori

Apoi îmi revin şi cobor din înalt
Cu capul curat şi spălat de simţiri
Aproape pot ignora propriul meu trup
Și propriile-mi gânduri cu gust de venin

Iar clarul e clar, simplitatea e simplă
Nimic nu ascunde vederii justeţea
Pot da la o parte masca de ceaţă
Și îi pot admira lumii potenţa

0 comments:

Post a Comment

Things I Like

 
Copyright 2010-2013 Ganea Tudorel Lucilius. All rights reserved with Myows.